28.08.2014

Weronika w obiektywie

Dzisiaj i wczoraj byłam na zdjęciach z Weroniką, z którą wiele lat chodziłam do jednej klasy.
Ja uwielbiam robić zdjęcia, a ona jest śliczna i bardzo dobrze pozuje.  Ogółem nasze oba wypady były na prawdę bardzo fajne. Wczoraj zdjęcia robiłam w Rynku trybunalskim a dzisiaj udałyśmy się do parku. Pogoda nam sprzyjała i pomimo tego, że zbierało się na deszcz nie spadła ani kropelka.  Poznałyśmy do tego bardzo miłą panią, która uważała, że nie zdane matury to wina nauczycieli, haha no i namawiała mnie, żebym jechała biletem ulgowym bez legitymacji, bo nie będą sprawdzać. Ups. Pomyliła się, bo przed końcowym przystankiem pojawili się państwo i kazali pokazać bilet. Ktoś tu nie miał legitymacji ( nie, nie byłam to ja) ale pan uwierzył na słowo i dzięki temu, ktoś nie zapłacił mandatu- tak była to Wera :)  Chciałam wam pokazać wyniki naszej wspólnej pracy. Z miłą chęcią przyjmę każdą opinię, jednak uprzedzam już na samym początku: nie jestem profesjonalistką, mój sprzęt nie kosztuje dwadzieścia tysięcy złotych i nie posiadam programu photoshop. To jest amatorska zdjęcia z kumpelką, która nam osobiście bardzo się podoba. Wyrażajcie swoje opinie, bo jest dla mnie bardzo ważna. Czekam na komentarze i do następnej notatki. 













Plus pani fotograf Hania w bonusie



10 komentarzy:

  1. Haniu, obejrzałam Twoje zdjęcia już kilka razy i nie zgadzam się z pewną anonimową osobą, która zaatakowała Cię na asku, mówiąc, że są to zwyczajne zdjęcia. Nie, te zdjęcia nie są jakieś amatorskie. Zdjęcia są dobre, był na nie pomysł i to się ceni. Widać w nich Twoją pasję!
    Pozdrawiam Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Opinia osoby takiej jak ty jest dla mnie strasznie ważne, także cieszę się podwójnie! :)

      Usuń
  2. Na fotografii to ja się znam, jak świnia na gwiazdach, ale... powiem tyle, że też się nie zgadzam z tym anonimem, który Cię zaatakował. Zwyczajne zdjęcia, to ja robię swoim telefonem, a tu.. co prawda nie wszystkie, ale niektóre jakby pochodziły z profesjonalnej sesji... masz talent! Myślałaś, aby iść w tym kierunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam od września iść do klasy fotograficznej w Łodzi, ale plany się pozmieniały.

      Usuń
    2. Jednak mam nadzieję, że w przyszłości wybierzesz właśnie tą drogę. Chyba, że odkryjesz w sobie coś innego :)

      Usuń
  3. A ja tam uważam, że robisz naprawde dobre zdjęcia! Mi sie bardzo podobają. Robisz je z sercem. A Werka jest supi ładna. Ale Ty jesteś najpiękniejsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka zdjęć jest naprawdę fajnych. Przykładowo bardzo podoba mi się to: http://3.bp.blogspot.com/-cILpJEgg3MU/U_-CJ2KcMEI/AAAAAAAADH8/Ive7xXVv1CA/s1600/10653965_704902049598494_1956047825_n.jpg i to http://1.bp.blogspot.com/-1EpHiCFrMmE/U_-CzEFKffI/AAAAAAAADIs/wu00RRw2W3c/s1600/10601287_704897086265657_2048712348_n.jpg . Reszta jest do poprawki, ale powoli, małymi kroczkami... :D Np to za bardzo nie wyszło: http://2.bp.blogspot.com/-E81wxVAa29c/U_-CGu7S9XI/AAAAAAAADHg/2nAwfwb_uzU/s1600/10637572_704902116265154_2005226234_n%2B(1).jpg Spójrz na tło za modelką.
    Wstawiaj więcej zdjęć swojego autorstwa bo jestem bardzo ciekawa twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę i patrząc na to teraz zgadzam się z tobą w 100% :)
      Niedługo jakiś plener, może uda mi się coś wstawić jeśli kogokolwiek by to zainteresowało.

      Usuń
  5. Anonimowy11:50 AM

    Robisz bardzo ładne zdjęcia, za kilka lat oczekuję zdjęć Twojego autorstwa w jakiejś gazecie! Może Vouge? haha :)

    OdpowiedzUsuń