16.09.2014

Wspomnienia

powiew wiatru

Dzisiaj postanowiłam wstawić tutaj znowu trochę mojej twórczości, mianowicie będą to wakacyjne zdjęcia, które wykonałam. Takie małe wspomnienia. Ktoś tutaj kiedyś napisałam, żebym wstawiała coś swojego częściej, także uznałam, że czemu nie? Mam nadzieję, że się wam spodoba. Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie- przyda mi się. Konstruktywna krytyka jest nam potrzebna, by móc się rozwijać i motywować do działania. Część to zdjęcia makro, część krajobrazy, a niektóre to nawet zdjęcia 'reportażowe. Jedna są starsze inne młodsze. Jedne lepsze jakościowo, inne mają dla mnie wartość sentymentalną. Wszystkie wakacyjne. Jak pisałam, uwielbiam robić zdjęcia i zatrzymywać dane chwile, miejsca, widoki w jednym ujęciu, które zostanie ze mną na zawsze i będzie cudowną pamiątką. Także oficjalnie dziękuję panu Stevenowi Sassonowi za wynalezienie cyfrowego aparatu. Gratuluję. Uczynił pan coś genialnego. Zapraszam do oglądania i komentowania! I dodatkowo zapraszam do obejrzenia nowego filmiku na moim kanale. [klik]


port w Mrzeżynie



fontanna, Wały Chrobrego, Szczecin


zachód słońca nad bałtyckim morzem, Mrzeżyno


park w Piotrkowie, cudowne zjawisko


motylek, na sto zdjęć wyszło tylko jedno


kolega Pszczółki Mai?


gdzieś za granicami Piotrkowa


Murowaniec i lazurowe wody


stokrotki, gdzieś w górach


Zwardoń o poranku


Zwardoń wieczorową porą


mój nowy kolega, z którym podzieliłam się śniadaniem


zwyczaj pojawił się nie tylko w tych dużych miastach



zespół 4INT

14 komentarzy:

  1. Anonimowy9:09 PM

    Niektore zdjecia wygladaja naprawde profesjonalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! ;)

    przepiękne zdjęcia, takie klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już Ci wspominałam wiele razy (tak?), że zdjęcia, które robisz są piękne. Kij z profesjonalizmem, ale chodzi o sam pomysł i ujęcia. Te, które tutaj wybrałaś...są piękne. Wiesz, jakie mnie najbardziej urzekło?
    Zwardoń o poranku. Boże mój kochany, to zdjęcie jest przepiękne. Wszystko, co najbardziej kocham w świecie i naturze. Ujęłaś to - brawo i dziękuję.
    Pięknie, Haniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam jakieś takie zdanie o fotografii, że dla mnie zdjęcia, które nie są przerysowane i profesjonalne, są bardziej prawdziwe.
      Co do tego zdjęcia- to właśnie oba ze Zwardonia są dla mnie bardzo ważne, bo kocham wschody i zachody słońca.
      Dziękuję jeszcze raz.

      Usuń
  4. super post i zdjęcia ;)
    Może obserwacja za obserwacje ? ;) Ja już obserwuje ;)

    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1:09 PM

    Cuudowne zdjecia! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu masz przepiekne zdjęcia! Dostrzegłam w nich fontanne na Wałach Chrobrego w Szczecinie. To moje rodzinne miasto ;3
    Szkoda ze nie sfotografowałas wiecej uroków Szczecina.
    A teraz mam do ciebie prośbę. Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    No i jeszcze jedno. Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    (Nie chodzi mi o obs za obs)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, podobają mi się! :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrzezyno <3
    Cudowne zdjecia ! ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny post ♥
    zapraszam na nowy post do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są naprawdę godne uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Nie wszystkie, ale kilka naprawdę mnie zachwyciło Haniu! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia ;) Te fotografie potrafią zachwycić . Jestem tu po raz pierwszy i przyznaję że ten blog to dobra robota , widać że wkładasz w to dużo , dużo serca i pasji :) ;*
    zapraszam : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń