15.11.2014

Zachód



Obiecałam, że będę wstawiać tu jakieś moje zdjęcia- rzadziej lub częściej, ale będę. Słowa dotrzymuję. Ostatnio pojechałam na sesje- głównym celem było zrobienie zdjęć na konkurs, gdzie do wygrania było spotkanie ze Slashem- mam nadzieję, że zdjęcia pojawią się tu niedługo. Bonusem był piękny zachód słońca. Nie pamiętam kiedy ostatnio aż tak się nim zachwyciłam. Kocham wschody i zachody, ale ten był piękny. Zdjęcia wcale nie oddają tego co tam widziałam. Siedziałam na pomoście, który nie był do końca stabilny, ale to akurat było dla mnie mało ważne. Po prostu siedziałam i patrzyłam jak słońce powoli chowa się za horyzontem. Nie jest to niestety szczyt moich możliwości, bo przyznam się bez bicia, że nie ustawiałam niczego nie zastanawiałam się na to czy będzie to zrobione dobrze technicznie, po prostu po zrobionej sesji chwyciłam za aparat i strzeliłam parę fotek. Przyznajcie, magicznie prawda? Zdjęcie zrobione nad Zalewem Sulejowskim i chociaż nie brzmi to porywająco to widok jest nieziemski. Żałuje, że tak mało czasu spędziłam tam podczas wakacji- jednak myślę, że da się to łatwo nadrobić. 

A wy co sądzicie o tych zdjęciach? 

9 komentarzy:

  1. Haniu, zdjęcia są prawdziwie cudowne i szczerze zazdroszczę Ci takich pięknych widoków! Naprawdę wygląda to obłędnie!
    Ach, i wiesz, co? Znam to uczucie, gdy coś jest niesamowite, a na zdjęciach wygląda to odrobinę gorzej. Ale tutaj? Tutaj mogę tylko powtórzyć, że zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:37 PM

    Genialne Haniu, naprawdę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, wstaw je na tumblra, potrzebuję to przesłać, niesamowite są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4:56 PM

    To drugie zdjecie jest swietne!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia,wyglądają magicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Pierwsze i ostatnie strasznie mi się podobają ! :)
    Zapraszam do mnie http://yellowheedgehog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, genialne zdjęcia! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń