16.11.2014

Czy to pan Hudson?


Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z sesji, którą robiłam do konkursu. Do wygrania było spotkanie ze Slashem, no cóż...Wygrała lepsza? Może. Pracy nie widziałam, także trudno mi ocenić, ale wygrała, jednak z drugiej strony i tak byłam skazana na porażkę, bo gdyby doszli ile mam lat z pewnością wybraliby kogoś innego.  Trochę mi przykro, bo kurde to największe marzenie, ale będę tam, a to i tak już jest coś przecudownego. Zobaczę go, usłyszę- a piątkę prędzej czy później i tak z nim przybiję, także...niech wygrany cieszy się wygraną- ja i tak swoje zrobię. Mimo to ja mam cudowną pamiątkę. Osobiście uważam te zdjęcia za dość dobre, chociaż mój wyraz twarzy nie jest zachwycający, bo byłam bardzo zestresowana. 6 osób robi Ci zdjęcia i do tego martwisz się czy zdążysz przed zachodem słońca, jednak pomimo tego podobają mi się. 





A jak Wam podobają się zdjęcia?

Zostały już tylko 4 dni. Z kim spotykam się na Slashu?
I taka dodatkowa kwestia, chcecie jakąś relację z koncertu?

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia są bardzo ładne! :) O relację z koncertu miałam właśnir zapytać xD Osobiście bardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma filmiku byłaby okej?

      Usuń
  2. Są piękne! Zastanawiam się jak musi wyglądać praca tamtej dziewczyny skoro była lepsza, mogliby to gdzieś udostępnić.
    No i czekamy na relację z koncertu zaraz po. Baw się dobrze Haniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:20 PM

    Sliczne sa te zdjecia! Moje ulubione to przed ostatnie. Mam nadzieje ze spotkamy sie na koncercie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre zdjęcia! Podobają mi się :3
    Ja poproszę relację w formie wideo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów się rozczuliłam, jednak tym razem nad tym, gdzie stoisz, odbijając się w tafli wody oraz w tym ostatnim...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:49 PM

    Jejku, jakie piękne! Jesteś bardzo fotogeniczna, Haniu.
    Tak, chcemy relację z koncertu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia są cudowne :3
    zapraszam do mnie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń