19.01.2015

Wschód



W sobotę wybrałam się w końcu na wschód słońca. W końcu, bo długo się zbierałam, ale zawsze było coś- po prostu ciepłe łóżko było bardzo przekonywujące. Chociaż ostatni tydzień był bardzo ciężki i kolejny też taki jest, to pojechałam- a powinnam odsypiać. Bardzo się cieszę, że to zrobiłam, bo nic tak nie orzeźwia jak zimne, poranne powietrze. Od razu poczułam się lepiej i odechciało mi się spać, chociaż fakt- było bardzo zimno. Czułam, że palce mi odpadną. Miałam na sobie tyle warstw bluz i swetrów, że głowa mała, a i tak marzłam. Mimo wszystko mam takie przekonanie, że każdy w życiu chociaż raz powinien wybrać się w plener na wschód. Wiecie czemu? Jest to jedno z piękniejszych zjawisk z przyrodzie. Jesteśmy świadkiem tego jak powolutku cały świat się budzi do życia.  Na początku jest tak ciemno, że nie wiesz gdzie idziesz, później się rozjaśnia i pokazują się miliony kolorów: różowy, żółty, pomarańczowy i tak tańczą na tym niebie, malując nam piękny widok, a na samym końcu zza horyzontu wychodzi słońce- powolutku, bo jest nieśmiałe i czasem przykrywają je chmury, ale wychodzi i ukazuje się nam. Piękny widok i wo w stu procentach darmowy! Jak można nie skorzystać z takiej okazji? Poniżej zostawiam wam owoce mojej pracy, dobre czy złe- nie wiem bardzo mi się podobają. Tak samo jak pierwsze zdjęcie, które zrobił mi mój tata- i już dostałam komentarze w stylu: 'Grubo wyszłaś', 'Źle wyszłaś', ' Wyglądasz strasznie', ale wierzcie lub nie, ani trochę mnie to nie interesuje, bo to zdjęcie jest przepiękne- nie tylko ze względu na kolory.







8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne zdjęcia, zakochałam się w nich!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piekne:) tez musze sie wybrac, zmotywowalas mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jakie piękne zdjęcia!
    Jutro rano wybieram się nad rzekę.
    +Podoba mi się ten nowy wgląd bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są genialne! *-* Pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia.;)) Obserwuję.
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia: GENIALNE! :) Pozdrawiam!

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń