05.01.2015

Wishlist 2015


Zdecydowałam się na zrobienie takiej notatki ze względu na to, że może to być dobry motywator,by coś osiągnąć. Jeśli nie uda się w tym roku będę próbować dalej, ale czemu by nie napisać o tym? Z pewnością pojawią się tu rzeczy drobne i większe, te na które potrzebujemy większego funduszu.


Fuji Instax Mini


Pierwszą rzeczą jest oczywiście ten aparat.Marzy mi się on już od dawna. Moim zdaniem to cudowna sprawa mieć takie zdjęcia. Osobiście chciałabym zrobić sobie w przyszłości ścianę z takimi fotkami, które przypominały by mi o cudownych chwilach. Mam nadzieję,że w końcu uda mi się go nabyć.

Blenda



Jest to nic innego jak przedmiot, który służy do odbijania światła tak aby otrzymać lepsze oświetlenie. Jest to niedroga sprawa, ale jak bardzo pomocna- zdjęcia od razu lepiej wyglądają. A że chce trochę poważniej podejść do fotografii portretowej, to taki gadżet bardzo mi się przyda.

Ukulele


Nauka gry na jakimś instrumencie zawsze była moim marzeniem. Gra na basie- ah, jednak póki co nie wiem czy jestem w stanie nauczyć się grać akurat na tym instrumencie. Na ukulele ponoć gra się łatwo- nie wiem czy to mit czy fakt, jeśli ktoś gra może mi coś o tym tutaj napisać, jednak zawzięłam się i chcę się nauczyć, bo uwielbiam brzmienie tego instrumentu.

Zegarek


Ogółem nie mam w zwyczaju noszeniu zegarków, bo nie jestem do tego przyzwyczajona. Z resztą mało, który zegarek mi się podoba- naprawdę. Ale w tym zakochałam się od razu i marzę, aby takowy sobie zakupić, chociaż zegarek powinien służyć do wskazywania godziny, jednak ten...no jest po prostu genialny!

Letterbag


 Bardzo chcę zamówić sobie torbę letterbag, ze swoim własnym napisem. Muszę tylko wpaść jaki to ma być napis i po prostu zamówić. Torby są genialne- ja jestem szczególną fanką tych ekologicznych i uwielbiam je nie tylko ze względu na to,że większość jest dość wytrzymała, ale te na to, że czasami możesz mieć na sobie najzwyklejsze dżinsy i biały t-shirt, a ta torba dopełni wszystko. Jest genialna.
Kaktusy-ikea


Słynne kaktusiki, które pojawiły się już na tumblr, bardzo dawno. Mam nadzieję, że nadal są dostępne w sklepach- w Polsce i że będę mogłą w końcu je kupić. Pierwszy powód to taki, że chociaż kocham rośliny, to niestety dobrym ogrodnikiem to bym nie była, a drugi to że po prostu bardzo mi się podobają.

Iphone 5S


Ostatnią rzeczą jest coś stosunkowo drogiego. Ten telefon pragnę mieć od bardzo dawna. Mam świadomość, że na Mikołajki dostałam nowy, jednak mój tata powiedział, że jak on będzie brał telefon to weźmie ten i się wymienimy- mam nadzieję, że przy tym zostanie. Opinie na temat telefonu są podzielone, jednak najczęściej krytykuje go ten kto nigdy z niego nie korzystał. Ja zaczerpnęłam informację od osób, które go mają i są bardzo zadowolone. Oczywiście pewnie ma jakieś minusy- jak wszystko, jednak chciałabym go mieć.

A jakie są wasze pragnienia na 2015? Macie swoją listę? Jak tak piszcie mi w komentarzach, co wy byście chcieli nabyć w tym roku. 


11 komentarzy:

  1. Instax to bardzo fajna sprawa, ale niestety sama nie posiadam ;( A ukulele od razu kojarzą mi się z Jasiem z kanału JDabrowsky ahah. Co to moich pragnien to na 100% jest to lustrzanka, na którą zbieram pieniążki i mam nadzieję, że uda mi się ją zakupić!

    Zapraszam do siebie, jeżeli mój blog Ci się spodoba, miło będzie jak zaobserwujesz! :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaktusiki w ikea są bo byłam i tez sobie kupiłam jakiś tydzień temu. :)
    Ja chciałabym dostać/kupić iphona 5s złotego,Macbooka pro i bikini Trangle swimwear :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://devilswearchanel.blogspot.com/

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że uda ci się zdobyć te wszystkie wymarzone rzeczy :)
    Ja w sumie to nie mam jakiś pragnień jeśli chodzi o rzeczy. Za to chciałabym w tym roku zacząć jeździć konno. I w wakacje pojechać do Danii.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę,że uda Ci się zdobyć te rzeczy :)
    Ja akurat na ten rok nie mam żadnych pragnień na rzeczy :) Pozdrawiam
    iwi-iwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa wishlista życzę Ci żeby wszystko z tej listy znalazło się w twoim posiadaniu ;) zaciekawiły mnie te kaktusy z ikei bo często tam bywam a nigdy ich nie widziałam ;) Są świetne ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ukulele jest fajne, ja mam gitarę, ale chyba nigdy nie było mi dane nauczyć się na niej grać lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również mam gitarę i chyba mi też nie było dane akurat na klasyku się uczyć, chociaż kiedyś miałam ambitny plan sprzedać go, kupić używany wzmacniacz i elektryka, aby się nauczyć a później inwestować w coś lepszego

      Usuń
    2. Oj, gitara niełatwa sprawa :D Sama gram na akustyku i trochę rozpaczam, bo ręce są w okropnym stanie :/ opuszki palców twarde, notorycznie schodzi z nich skóra, a do tego mogę zapomnieć o lakierach do paznokci :( ale i tak warto grać, zbieram teraz na elektryka Gibsona Les Paul Heritage Cherry Sunburst (http://muzyczny.pl/155442_Gibson-Les-Paul-Traditional-2015-HS-Heritage-Cherry-Sunburst-gitara-.html?operacja=reklama11), haha chyba wiadomo dlaczego taka :D niestety tania to ona nie jest :(

      Usuń
    3. To trzymam kciuki aby udało Ci się ją kupić!

      Usuń
  7. Widzę,że nie tylko ja chciałabym kupić sobie Fuji Instax Mini , które chodzi za mną już od pewnego czasu. Ale chyba będę musiała trochę poczekać z kupnem go. Pozdrawiam :)
    asku-vlog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń