24.02.2015

Inspiracje #1

spodnie: H&M|| crop top: monki.com|| torebka: H&M|| buty: H&M|| balsam: EOS
Witajcie. Stwierdziłam, że co jakiś czas będę Wam wrzucać jakieś moje inspiracje. Czasem będą to zdjęcia z tumblr, a czasem tak jak dziś zestawy, jednak nie będą się tu pojawiać tylko ubrania. Zawsze podobały mi się posty z takimi zestawami, bo odnajdywałam tam coś co mi się na prawdę podobało i często takie notki mnie inspirują, także czemu ja mam tego nie zrobić? Aby uniknąć pytań zestawy robiłam na stronie polyvore. Jakoś ostatnio sobie o niej przypomniałam i postanowiłam znowu coś zrobić. Mam nadzieję, że coś się Wam spodoba. Mamy 4 zestawy ubrań i jeden, który dotyczy muzyki. Nie ma co się dziwić moim wyborom. Co do ubrań- uwielbiam taki styl. Kocham kolor biały, szary i czarny, więc wszystko utrzymane jest w tych kolorach. No i większość jest z H&M, bo uwielbiam ten sklep i gdybym miała do końca życia robić zakupy w jednym miejscu to wybrałabym właśnie H&M. Co do muzyki, też wszystko jasne. WOF jest moim ulubieńcem od bardzo dawna i nim pozostanie. Tom Odell i Hozier oczarowali mnie ostatnio- swoim głosem, muzyką, tekstem. Po prostu wszystkim i bardzo żałuję, że nie będę mogła być na koncercie Toma. Vance Joy to jest to co sprawia, że mogę odpocząć, uspokoić się. Słuchać przy czytaniu książki i piciu herbaty. W każdej chwili tak naprawdę. The Pink Slips jest świetnym zespołem, a Grace jest świetną wokalistką. Nie wiem czy przypadnie Wam do gustu, ale polecam odnaleźć na Spotify i przesłuchać tę płytę. No i na koniec Aerosmith. Oni to dopiero mnie czarują tą płytą. Oj czarują.
Mam nadzieję, że taka notatka Wam się podoba i jeśli chcecie kolejne części inspiracji piszcie mi na dole w komentarzach.
spodnie: Topshop|| bluzka: River Island|| kurtka: Denim|| buty: Dr, Martens|| torba: New Look
ogrodniczki: Topshop|| bluzka: Topshop|| plecak: H&M|| buty: Converse|| lakier: essie|| okulary: Monki
bluzka: River Island|| okulary: shopzerouv.com|| kurtka: Choies|| spódniczka: New Look|| szminka: Ginatricot|| buty: Dailylook
Slash- World On Fire|| Tom Odell- Long Way Down|| Hozier- Hozier|| Vance Joy- Dream Your Life Away|| The Pink Slips- Say L'or Venus|| Aerosmith- Aerosmith

5 komentarzy:

  1. Zestaw drugi i trzeci są wprost idealne, haha <3 A co do muzyki to Grace z zespołem zrobiła kawał dobrej roboty - zgadzam się w stu procentach. Reszta też świetna, zwłaszcza Aerosmith i Hozier, ale i tak The Pink Slips ostatnimi czasy plasuje się na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te inspiracje ubraniowe są wspaniałe <3 Chciałabym je wszystkie w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać inspiracje, bo wtedy można poznać jaki ktoś ma gust, co mu się podoba. Z tego co widzę, mamy bardzo podobny, wszystkie zestawy są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, drugi zestaw jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny oryginalny pomysł na posta! niektóre rzeczy bardzo mi się podobają :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń