21.02.2015

Starocie

Mam dzisiaj dla Was notatkę ze starymi zdjęciami. Mają rok, albo nawet dwa...Już nie pamiętam, ale ostatnio znalazłam je na dysku i stwierdziłam, że jeszcze mamy zimę to czemu mam ich nie wstawić. Bardzo lubię miejsce, w którym robione były te zdjęcia. Jest w nim coś magicznego. Pamiętam, że byłam tam na moim pierwszym wschodzie słońca i była cudownie. Tak też zostało.


Za każdym razem lubię tam jeździć na zdjęcia. Co rusz jakiś fajny pomost. Pamiętam, że miałam wtedy problem, bo nie było wcale chmur. Jak jechałam było ich tak dużo. Małe, białe, puchate baranki na niebie. Dojechałam? Niebieska przestrzeń. Baranki jednak postanowiły uciec mi sprzed obiektywu. Dajcie znać jak podobają Wam się zdjęcia. Powiem Wam, że ostatnio zrobiło mi się przykro, że tak dużo osób zobaczyło post, ale tylko jedna osoba go skomentowała, jednak dziękuję za tak dużą liczbę wyświetleń. Ostatnio mam ochotę, żeby w końcu wyjść z kimś na zdjęcia, ale jakoś mam mało chętnych w Piotrkowie, jak ktoś jest to zapraszam. Dawno nie robiłam portretowych zdjęć i brakuje mi tego bardzo. Także czekam na wasze opinie. Życzę Wam udanego weekendu. 




6 komentarzy:

  1. rewelacyjne miejsce na zdjęcia ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale swietne miejsce!
    Piękne zdjecia :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! <3

    OdpowiedzUsuń