12.02.2015

Skydance

Dzisiaj mam dla Was krótką notatkę, dotyczącą mojego zamówienia za strony Skydance (linki znajdziecie poniżej). Ogólnie obserwuję tę stronę od dłuższego czasu i bardzo chciałam coś sobie kupić, jednak zanim ja się zbiorę- wieczność mija. Jednak nie tym razem. Na stronie na facebooku pojawiło się zdjęcie nowego chokera, a ja natychmiastowo postanowiłam, że muszę go zakupić. 


To chyba nawet nie było postanowienie, ja po prostu to zrobiłam. Zrobiłam to bardzo szybko i nawet tego nie przemyślałam, po prostu zrobiłam. Z czego bardzo się cieszę. Sam opis przyciąga już klienta do zakupu. "Mały kosmita wskoczył do swojego transportu i z prędkością światła pojawił się w naszym sklepie! Chcąc zaprzyjaźnić się z naszymi klientami zobowiązał się do zdobienia ich szyi po przewieszeniu go przez czarny, zamszowy rzemyk. " Nie będę się tutaj rozwodziła, ale po prostu chcę Wam tę stronę polecić w stu a nawet dwustu procentach, bo jest po prostu świetna. Nie chodzi tutaj o samą jakość, bo jest ona świetna. Fajnie, że ktoś miał pomysł na taką stronę, bo jest genialna. Chciałam też wspomnieć o świetnym kontakcie z właścicielami strony i wielkim profesjonalizmie.  Doszło do małej pomyłki i zamiast choker na rzemyku otrzymałam na łańcuszku, mnie samej nawet to było bez różnicy, ale chodziło tu o cenę i zwykłą uczciwość. W bardzo szybkim czasie został mi przysłany mój choker i dodatkowo otrzymałam mały gratis i bonus, że rzekomy problem, którego oczywiście nie było. Jeśli tak by wyglądał każdy mój zakup w internecie, tylko tam bym je robiła. 100% profesjonalizmu. Świetne produkty. Niewygórowane ceny. Czy można chcieć czegoś więcej? Oczywiście, że nie :) Polecam stronę w 100% i unikając pytań ciekawskich anonimów nie jest to notatka, która została napisana w formie współpracy tylko mojej szczerej opinii. Polecam jeszcze raz i zostawiam Wam trochę zdjęć. Niedługo choker pojawi się również w haulu, który wstawię lada dzień.








A poniżej mamy mały bonus, który dostałam.





7 komentarzy:

  1. Anonimowy1:55 PM

    Dziś przeglądałam naszyjniki z tej strony,bo zamierzam sobie zamówić,a ty bardziej mnie zachęciłaś by kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam zakup :)

      Usuń
  2. Obserwuję fp sklepu od długiego czasu ale mam podobnie, ciężko zebrac mi się do zamówienia :c Ale po przeczytaniu takiej pozytywnej opinii chyba w końcu coś kupię ^^ A poza tym - pięknie ci w tym chokerze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo polecam tym bardziej, że sklep ostatecznie przemienił się w skydance i wejdą nowe produkty :)

      Usuń
  3. Anonimowy1:54 PM

    jak to zamówić

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakim czasie doszło zamówienie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni- najtańszą. Po więcej informacji na temat Skydance zapraszam tu:
      https://www.youtube.com/watch?v=QlOxf9wy9k0

      Usuń