27.04.2015

Skydance- niespodzianka dla Was

Cześć i czołem. Dzisiaj mam coś specjalnego. W ostatnim filmiku na moim kanale mówiłam o tym, ale dobrze by było wspomnieć również tutaj. W związku z ostatnim zamówieniem otrzymałam specjalny kod zniżkowy dla moich widzów i czytelników. Jest to dla mnie pewnego rodzaju wyróżnienie, bo chyba każda osoba działająca w internecie w taki a nie inny sposób, chciałaby współpracować z firmami, które uważa za na prawdę bardzo dobre i godne polecenia. Także moje pragnienie się spełniło- z korzyściami dla was.

 Na hasło:
10HANIA
otrzymujecie 10% zniżki na wszystko co znajduje się w sklepie, naszyjniki, bransoletki, kolczyki, pierścionki, torby, do odwołania. Moim zdaniem bardzo dobra okazja, bo wiele z was pisze mi, że odkryli skydance i kupili coś po moim poleceniu. Wiosna nadeszła i czas sprawić sobie jakiś prezent na tę okazję. A może ktoś bliski ma urodziny, imieniny? Według mnie to bardzo dobra okazja by wykorzystać tę zniżkę. Możecie sobie myśleć, że to tylko 10% ale według mnie to aż 10% i świetna okazja. Korzystajcie i cieszcie się piękna biżuterią od Skydance, tak jak i ja.


6 komentarzy:

  1. Super naszyjniki! :) Marzą mi się takie ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ci się marzy, to zapraszam do zakupu ze zniżką :)

      Usuń
  2. Dawno nie spotkałam takiego świetnego bloga. Podziwiam Twojego bloga i przeczytałam praktycznie każdy post, jestem pod wrażeniem. Jesteś cudowną osóbką. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :)

      Usuń
  3. Swietne naszyjniki! Zakochalam sie w wygladzie Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń