16.05.2015

Born Pretty Store


                       (klik)                                                   (klik)                                              (klik)

Ostatnio mam takie wyrażenie, że niektóre strony internetowe mają zbyt wygórowane ceny. Czasami bawi mnie, że skrawek materiału kosztuje tyle pieniędzy, czasami więcej niż coś co mogę znaleźć w sieciówce, a udanie się do takiego sklepu ma więcej plusów. Możesz coś przymierzyć, dotknąć, sprawdzić jakość, długość, szerokość i do tego nie męczyć się z opłatami za przesyłkę. Nie wiem do końca czym jest to spowodowane. Modą? Może po prostu faktem, że oprócz rzeczy, które są ogólnodostępne, można znaleźć również coś oryginalnego i nie spotykanego. Ostatnio na jakimś blogu zauważyłam biżuterię a tam podpis Born Pretty Store, przejrzałam tę stronę i znalazłam dla was parę rzeczy wartych uwagi. Nie wiem czy wszystkim przypadną one do gustu, ale według mnie są bardzo okej.  Mam dla was dwa zestawy szeroko pojętej biżuterii i dodatków. Ceny nie są dobrze, co jest ogromnym plusem tego sklepu, gdyż wszystko co tutaj pokazane zamyka się w max. 6 dolarach, najmniej zapłacimy jednego dolara- nawet niecałego.  Do każdej rzeczy dodam wam link. Dodatkowo mogę wam zdradzić, że mam dla Was małą niespodziankę, ale o tym poniżej. 


          (klik)                                             (klik)                                                   (klik)

Specjalnie dla Was został przygotowany kod rabatowy, -10% na wszystkie rzeczy z działu: Biżuteria i Akcesoria. Możecie znaleźć tam wiele ciekawych rzeczy, także zapraszam do przejrzenia (klik). Kod nie jest czasowy, także możecie z niego korzystać do woli, na wszystkie rzeczy z tego działu, także stronę polecam. Co do przesyłek i innych rzeczy, to mogę jedynie odesłać was do FAQ i innych, gdyż sama nie wiem jak to wszystko wygląda przy zakupie i ile kosztuje. 

Kod rabatowy:
RAWT10


7 komentarzy:

  1. Jaki świetny sklep! I jeszcze z darmową dostawą, oj czuję że mój portfel zapłacze ^^''

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się okulary, a co do sieciówek to masz rację z tym, że w wielu przypadkach dużo bardziej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygórowane ceny i fakt, że nie wiesz, na co się natkniesz-niestety, znam to zbyt dobrze. Poza tym, nigdy nie mamy pewności, czy dana rzecz będzie na nas dobrze leżała i to jest straszne! Bardzo podobają mi się te drugie okularki, może namówię mamę na kolejne rozdanie pieniędzmi, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie okularki definitywnie najlepsze! A co do tych cen, to racja. Wszystko kosztuje tyle, jakby to sam Jezus szył.
    Love,
    Chelle

    szeveel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde nawet nie wiesz jak się cieszę, że się tutaj pojawiłaś i że mogę wejść na twojego bloga, oczywiście już obserwuję :)

      Usuń
    2. To już trzecia próba, może wypali hahaha :)

      Usuń
    3. Trzymam kciuki :)

      Usuń