02.05.2015

Inspiracje #3

Dzisiejsze inspiracje przyjmą zupełnie inną formę niż ostatnio. Dwie poprzednie notki były to składanki strojów i polecanej muzyki, teraz czas na coś innego. Ja osobiście uwielbiam posty, w którym jest mnóstwo zdjęć. Tekst oczywiście również jest ważny, ale przy takiej formie zdjęcia grają główną rolę. Postanowiłam, że tym razem wrzucę wam moje inspiracje znalezione przede wszystkim na tumblr- co nie powinno nikogo dziwić, bo jestem od niego uzależniona, ale nie przeszkadza mi to ani trochę. Po prostu lubię cieszyć oko pięknymi zdjęciami i inspirować się nimi.

Mam ochotę wrzucić tu mnóstwo zdjęć, jak tak je przejrzałam to wyszło mi jakieś 50- plus minus. Ale byłaby to chyba lekka przesada, więc ograniczyłam się trochę, ale tylko trochę. Mam nadzieję, że taka forma też się wam spodoba i znajdziecie tu coś dla siebie. Napiszcie mi na dole, które zdjęcie wam się spodobało i podeślijcie swoje źródła inspiracji, a może wy też macie tumblr? Jeśli tak- podsyłajcie od razu. Jeśli ktoś chce więcej z próbki tego co rebloguje to zapraszam tutaj: zperspektywczasu.tumblr.com .




























11 komentarzy:

  1. Kocham takiego typu zdjęcia, są genialne.
    Kilka sobie od ciebie zapisałam.:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Anonimowy2:53 PM

    http://rebelvv.tumblr.com/, od bardzo dawna Cię obserwuje, masz cudownego tumblr'a :')

    OdpowiedzUsuń
  3. połowa ląduje na folderze. są piękne i mega inspirujące:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje!
    Kocham Tumblra, to naprawdę świetna strona :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna notka i cudne zdjęcia <3 A twojego tumblra obserwuję już od dawna, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, i chociaż wolę inspiracje w poprzedniej formie to ta również mi się podoba i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notatki będą występować naprzemiennie :)

      Usuń
  7. Ms. Patricia6:38 PM

    Pięknie Ci to Haniś wyszło. Masz Kotku głowę do takich rzeczy, och masz! Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niedługo pojawi się kolejna :)

      Usuń