16.07.2015

Letnie inspiracje

Wiem, że czasem narzekacie na te notki, że oprócz miliona zdjęć mógłby pojawić się jakiś tekst, ale robię ten post poniekąd dla samej siebie. Musiałam trochę pogrzebać w sieci. Zainspirować się, żeby nie siedzieć bezczynnie w domu (co robię właśnie teraz). Ostatni post z inspiracjami wprowadził mnie już w wakacyjny wir, a teraz muszę to wszystko przypieczętować tym. Wakacje to cudowny czas i z jednej strony wydaje się nam, że trwa on tak długo, w końcu to dwa miesiące. Ten czas spędzony w szkole kojarzy nam się z wiecznością, co doprowadza nas do obłędu. Dwa miesiące wakacji? Pstryk. Już nie ma. Mój wyjazd minął mi tak szybko, że nawet nie wiem jak to się stało, że już jestem w domu. Byłam tam, a teraz jestem u siebie w domu i nie wiem jak to. To bardzo dziwne uczucie, gdy dwa miesiące mijają ci jak dwa dni. Także nie chcę zmarnować kolejnych chwil, bo pewnie są to moje ostatnie beztroskie wakacje- brzmi to obrzydliwie staro, ale to jest temat na inny post, nie będę się tu żalić gdy mowa o wakacyjnych inspiracjach. Także wracając do tematu...Lato kojarzy mi się z tym wszystkim co znajdziecie tu poniżej. Dla mnie to wschody i zachody słońca, morze, fale, muszle, tatuaże, przyjaciele, piękne widoki, spanie do późna, lody, uśmiech, podróże, deski do pływania, palmy, wycieczki górskie, mapy, ulubione jedzenie i o wiele więcej, co zamknięte jest w moich wakacyjnych marzeniach.

















  














4 komentarze:

  1. Pewnie, że wolę czytać twoje bardziej 'pisane' notki, ale te zdjęcia też są super! Znam skądś to lenistwo i bezczynność, a później myśl 'o kurcze, już mineły całe wakacje :o', więc i mi sie przyda dawka inspiracji ^^

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Carrie11:05 PM

    A ja tu nowa, witam, witam! Mi się ta notka bardzo podoba, w ogóle, podobają mi się takie notki. Wcześniej kilka razy tu wchodziłam, panią Hanię kojarzyłam, ale teraz dopiero będę tu tak regularnie w ogóle!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, lato kojarzy mi się z wakacjami, urlopem, morzem, słonecznikami ;)

    OdpowiedzUsuń