06.08.2015

Skydance i tajemniczy prezent

Nawet nie wiecie jak się ciesze, że w końcu mogę napisać wam coś o kolejnym zamówieniu ze strony Skydance. A cieszę się z dwóch powodów. Dawno nic tam nie kupiłam, bo musiałam sobie na to odłożyć, a jak wiecie uwielbiam tę stronę i ciężko było nic nie zamawiać...bardzo ciężko. Czy wspomniałam już jak ciężko było? Hahaha. A drugi powód to fakt, że jest to prezent, jeśli ktoś czyta mojego aska i jest dość uważnym czytelnikiem to wie dla kogo, a jak nie to...może dowiecie się za parę miesięcy, o ile ja sama się dowiem. Chyba nie będę od razu tłumaczyć, bo uznacie mnie za wariatkę. Wracając jednak do Skydance dodatkowo dowiedziałam się, że kod zniżkowy wciąż jest aktywny, także przypomnę wam go na dole, żebyście mogli skorzystać i tez kupić coś cudownego.



Nie muszę chyba wspominać, że jestem bardzo zadowolona- jak zawsze, ale jednak powinnam, choć to logiczne. Często pytacie mnie o przesyłkę, ja wybieram najtańszą, która zawsze zdaje test, bo i tak szybko paczka jest u mnie. Tym razem złożyłam zamówienie jakoś w weekend, wysłano mi we wtorek, w środę z samego rana było już u mnie, więc na przesyłkę nigdy nie narzekam. Tym razem zamówiłam naszyjnik z tyranozaurem. Choć przeczytałam jakie są wymiary, to myślałam, że będzie mniejszy, lżejszy i taki bardziej wątły (?). A tu przyszło do mnie to i nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam, że tak ten naszyjnik wygląda. Nie mogę powiedzieć, że jest ciężki, ale to nie to samo co leciutki choker, którego nie czuć- ale to bardzo dobrze, o to mi chodziło. Zaczęłam się cieszyć, a później przypomniałam sobie, że wysyłam to w świat, także...wciąż się cieszę, ale mój portfel mniej, bo czuję, że będę musiała coś z niego wyskrobać, bo zakupić własnego tyranozaura. Moje konto miało już ucierpieć kilka razy, bo gdy zobaczyłam koszulkę UFO, FUTURE i do tego niebieską tennis skirt, moje serce zabiło szybciej, ale tylko na chwilę, bo później zrozumiałam, że ostatnio zamówiłam zbyt dużo, także proszę kupować tam wszystko, ale tych trzech rzeczy nie wyprzedawajcie mi do końca. Jedna rzecz jaką jeszcze chciałabym zobaczyć na tej stronie to choker z triadą Marsową, albo naszyjnik taki jak tu (klik). Gabrysia jeśli to czytasz, ściągnij dla mnie choć jeden, haha. Podsumowując? Co ja mam wam tu dużo mówić, skoro wiadomo, że jestem bardzo zadowolona. Także jak zawsze polecam wam stronę, bo teraz oprócz biżuterii są koszulki i spódniczki, więc...oferta się powiększyła, czas pomniejszyć zawartość portfeli.  A, no i żebym nie zapomniała. 
Kod zniżkowy na -10% póki co ważny wiecznie:

10HANIA







Sklep: http://www.skydance.pl/
Strona na facebooku: https://www.facebook.com/shopskydance

4 komentarze:

  1. cieszę się że w końcu udało Ci się złożyć zmówienie,super naszyjnik!
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że wprowadzenie triady byłoby złym pomysłem bo osoby, które nie są echelonami lub nie mają kompletnie pojęcia o marsach, zaczęłyby ją nosić bo ,,fajnie wygląda" i byłoby tak jak np. z koszulkami nirvany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik BMTH też jest i nie wiadomo czy tak się dzieje :) A z resztą gdyby tak robili to cóż, takie życie ;)

      Usuń
  3. świetny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń