22.08.2015

Szkolne inspiracje?

spódniczka: Amazon|| koszula: Frame Denim|| torebka: Forever 21|| buty: Dr.Martens|| pierścionki: Forever 21|| paletka: Urban Decay
To jest ten czas gdy zaczynają się pojawiać notki i filmy z serii back to school, doświadczyłam sama, że chyba nie do końca mi to wychodzi, bo obiecałam sobie zrobić coś w podobnym stylu rok temu i efektów brak, więc nie nazwę tego serią, ale notką lub kilkoma postami w tematyce szkolnej. Zastanawiam się czy odnawiać post, w którym pisałam wam wskazówki związane ze szkołą i moje sposoby na naukę. Chcecie czy nie? Dajcie mi znać, czy jest sens, bo nie jestem pewna czy wszystko aż tak diametralnie się zmieniło. Ale jeśli chcecie, to czemu by nie. Dzisiaj mam dla was coś...i sama się dziwię, że to się pojawi. Istnieje wiele notek, które przestawiają OOTD na okoliczność rozpoczęcia roku. Zwyczajowo ja sama mam podejście, że założę coś, a że i tak to zdejmę za godzinę lub dwie, to nie robi mi to zbyt dużej różnicy. Czasami mnie bawi, jak widzę idące w stronę szkoły, która znajduje się obok mnie, dziewczynki- ewidentnie widać, że to wciąż podstawówka ubrane jak...dorosłe kobiety. Ubrane. Umalowane. Uczesane. Fakt- dobre pierwsze wrażenie, ale chyba są pewne granice. Tym razem coś mnie tknęło, załączyłam polyvore i oto mamy trzy zestawy, które ja z miłą chęcią założyłabym na rozpoczęcie roku. Przed chwilą nadmieniłam, że stroić to na tę okazję się na stroję, ale jednak...chyba miałam humor, żeby pomyśleć o tym co ubrać. W komentarzach dajcie mi znać co myślicie o tych zestawach i który podoba wam się najbardziej. 


sukienka: Chicnova|| torebka: Sincerely Sweet|| buty: Make Me Chic|| naszyjnik: H&M|| lakier: Essie|| perfumy: Marc Jacobs
spódniczka: Shein|| koszula: House Of Fraser|| buty: Vans|| lakier: Essie|| 
kokardki: Hot Topic|| Eyeliner: Maybelline

Dodatkowo stworzyłam jeszcze dwa zestawy, które również związane są z tematyką szkolną. Pierwszy jest to jak dla mnie najzwyklejsza i najwygodniejsza propozycja na każdy dzień, w której zawarłam dodatkowo dwa elementy, które bezpośrednio są ze szkołą związane i powiem wam szczerze, że koszulka wyraża to co czuje. A co do drugiego zestawu, to przypomniało mi się, że istnieje coś takiego jak studniówka a no i półmetek, co mnie czeka, więc jakoś tak mnie naszło. Szczerze mówiąc założyłabym taki zestaw na taką okazję. A wy?
koszulka: Etsy|| spodnie: H&M|| plecak: Topshop|| okulary: Romwe|| case: Casetify||
buty: Adidas|| balsam do ust: Eos
sukienka: Choies|| buty: Shein|| torebka: Rent The Runway|| naszyjnik: H&M||
pierścionki: Kohls|| szminka: Nars|| paleta cieni: Forever 21

Zapraszam was dodatkowo na szkolne DIY:



19 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw podoba mi sie najbardziej :) Jest taki oryginalny, jak dla mnie :) Uwielbiam Martensy i torebki z uszami, takze to jest moj faworyt ;D Jednakze, uwazam, ze wszystkie stylizacje sa niezwykle przemyslane i wygladaja bardzo fajnie :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero co przyjaciółka mi powiedziała, że aby ładnie się ubierać w większości trzeba mieć pieniądze (w lumpeksie nie znajdziesz wszystkiego)
    teraz wchodzę tu
    i
    miała rację :|
    Tak dużo ubrań, tak mało kasy.
    unc0uth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi zestaw najlepszy :)
    http://ruczii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuchy ! Super blog ;)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam !:)

    http://enatashalook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zdecydowanie za drugim i ostatnim :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawy. W każdym znajdzie się coś super. ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zkochałam się w tych lookach!

    Zapraszam do mnie! Gwarantuję, że Ci się spodoba. :)
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zestawy są genialne! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowne zestawienie! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:51 PM

    Pierwsze wrazenie jest ważne ;) nawet wsród ludzi których sie dobrze zna. Gowniary wymalowane i zrobione na 30-stki sa żałosne ale isc kompletnie nieogarnięta tez nie byłoby dobrze. Jak dla mnie zestawy fajne, zalezy w czym czułabyś sie najlepiej. Do tego delikatny makijaż i będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi zestaw robi wrażenie :)
    Piękny jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka muszelka jest obłędna :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zestawy, bardzo w moim stylu ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem który bym wybrała, ale są w nich elementy które bym połączyła ze sobą i stworzyła ten mój idealny :) Zwykle ubieram na rozpoczęcie roku szkolnego czarną sukienkę, albo czarne spodnie/spódniczką i do tego białą zwykłą koszulkę :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje są ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza podbiła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza podbiła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi podobają się wszystkie zestawy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń