11.10.2015

Jesień z LUCLUC

Kurcze dawno mnie tu nie było, za co muszę od razu przeprosić. Tak bardzo chciałam wam coś napisać, miałam tyle pomysłów, a tak mało czasu. Doba ma tylko 24 godziny. Niestety. Chociaż jeśli miała by 48 i tak każdy narzekałby, że to wciąż za mało. Ale nie pojawiłam się tu by filozofować. O nie. Powiem wam, że nadeszła moja ukochana pora roku i choć trzęsę się z zimna, a siedzę w ciepłym swetrze przykryta po szyję kocykiem to i tak kocham jesień. Dla mnie to najpiękniejsza pora roku i chyba nigdy zdania nie zmienię. A w związku z nadejściem nowej pory, nadszedł też czas aby każda z nas miała możliwość odświeżenia swojej garderoby.
Przygotowałam dla Was parę fajnych zestawień. Podzieliłam sobie wszystko na kategorie, żeby nie wprowadzić tu zbyt dużo chaosu. Oczywiście co można się łatwo domyśleć po tytule posta, wszystko co tu pokażę znajdziecie na stronie LUCLUC.COM. Pod każdą rzeczą znajdziecie link, więc jeśli najdzie was taka ochota- a mnie naszła i to duża, bez problemu będziecie mogli je sobie zamówić. Jest tu parę takich perełek, która zdecydowanie podbiły moje serce, tak jak dżinsowa parka, bluza z postaciami z horrorów, koszula z przetarciami, niebieskie 'ala' martensy czy cudowny plecak. Dodatkowo wprowadziłam kategorię z sukienkami, bo październik to okres półmetków, jednak oprócz wieczorowych propozycji dołożyłam coś bardziej codziennego. 


KURTKI:


klik                                                                      klik                                                                     klik  


BLUZY:

  klik                                                                 klik                                                                       klik  


SWETRY:

klik                                                                   klik                                                                  klik  


SPODNIE: 

klik                                                                    klik                                                                     klik  

KOSZULE:

klik                                                                     klik                                                                      klik  


SUKIENKI: 

klik                                                  klik                                                klik                                              klik  

BUTY: 
klik                                                                       klik                                                                         klik  

DODATKI: 

klik                                                                     klik                                                                    klik  


MAKIJAŻ: 

klik                                                              klik                                                                   klik  


Mam nadzieję, że post wam się podobał. Napiszcie mi co najbardziej przypadło wam do gustu. Co do klikania w linki, od razu napiszę- jeśli chcecie będzie mi bardzo miło i nie będę ukrywać, że mi się to nie przyda, ale nie czujcie się być zobowiązanymi, sama nie cierpię niepotrzebnego spamu i choć zawsze pomogę, to wolę zrobić to bez zbędnego przymuszenia. Także tyle sprostowania. Czekam na wasze opinie. Pojawiła się także nowa strona o "tajemniczym" tytule, także tam również zapraszam. 

11 komentarzy:

  1. Kurtki podbiły mi serce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuchy !

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki są prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sweterek cudny!:) Poklikałam, bo przecież to nic nie kosztuję, a zawsze można w taki sposób pomóc:)
    W wolnej chwili zapraszam: http://mchodacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy wybrałaś :)
    Świetne!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeansowa kurteczka jest prześliczna! Powinnaś mieć wyrzuty sumienia, bo właśnie umieram wskutek tymczasowego braku możliwości zakupienia jej, haha. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nad tym ubolewam, bo jestem w niej oficjalnie zakochana haha.

      Usuń
  7. Sukienki *0*
    Poklikane ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szary sweterek fajny, kliknelam. ;)

    OdpowiedzUsuń