22.10.2015

Jesienne inspiracje


W sumie nie wiem czy do końca lubicie tego rodzaju posty, chyba wolicie te ze stylizacjami, które sama tworzę, ale ja osobiście je uwielbiam. Dla mnie jesień jest najbardziej inspirującą pora roku i ta notka musiała się tutaj pokazać. Jest mnóstwo powodów za które kocham jesień.

Fakt jest to trochę melancholijna pora roku, w szczególności gdy jest ciemno i zimno, a ty siedzisz sam w domu, jednak ją lubię. Wydaje mi się, że dzięki temu marazmowi możemy się zatrzymać, ale to tylko złudzenie, bo zawsze- dzięki szkole, we wrześniu, październiku i listopadzie moje życie nabiera niebezpiecznie szybkiego tempa. Dodatkowo słucham teraz płyty Toma Odella i czuję się świetnie, chociaż czeka na mnie Potop i cudowne protisty. Kocham jesień. Na prawdę. Cudowny i magiczny czas. Pamiętajcie o tym, aby w komentarzu zostawić link do swojego tumblra, bo oczywiście stamtąd czerpię moje inspiracje.



































10 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia!
    Im częściej takie oglądam tym coraz bardziej czuję zbliżające się święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jesień zawsze mam ochotę przeprowadzić się do drewnianego domku w górach.
    mój tumblr - welcometothementalhouse.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje <3
    http://pickyyvlog.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O PANI! Idealny post, aż dałaś mi inspiracje! Dzięki :*

    xoxo

    MÓJ BLOG *click*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe i piękne jesienne inspiracje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej !
    Chciałam Cie poinfromować, że zostałaś przeze mnie nominowana do liebster blog award.
    Pytania znajdziesz na https://warkoczslow.wordpress.com

    Pozdrawiam Ciepło,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nawet lubię takie posty w przeciwieństwie do tych z masą zdjęć jakiejś nieznanej mi osoby i to jeszcze w jednym i tym samym. Czasem są mi się podobają ale tylko te zrobione w jakimś ciekawym miejscu.
    Te obrazki bardzo fajnie oddały klimat jesieni, chociaż w dużym mieście o wiele rzadziej można spotkać złote kolory.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń