08.11.2015

Co warto kupić? Przecena w Rossmannie -49%


Nie jestem osobą, która zna się na kosmetykach. Nie należę też do tych, którzy umieją się malować. Stawiam na najpotrzebniejsze rzeczy i na co dzień tylko ich używam. Mimo wszystko uznałam, że taki post będzie dla was pomocny. Specem nie jestem, ale jak większość kobiet uwielbiam się malować, podkreślać swoje atuty. Lubię testować nowe produkty i często to robię, ale mam swoich ulubieńców, którzy zawsze znajdą się u mnie w szafce. W związku z promocją, która teraz nadeszła postanowiłam przedstawić wam kilka pozycji, które według mnie są godne uwagi.




MASKARA



  • Maybelline, Colossal Volum 'Express 100% Black'
    Mój ogromny ulubieniec. Mam ten tuż już od jakiegoś czasu i mogę go polecić każdemu. Jest bardzo wydajna, co uważam za ogromny plus. Nie skleja rzęs i nie tworzy efektu pajęczych nóżek, co nie wygląda zbyt estetycznie. Faktycznie jest 100% black i idealnie podkreśla nasze oko. Przepięknie wydłuża rzęsy. Zdarza się, że na zwykłych przecenach kosztuje około dwudziestu paru złotych, teraz uda nam się ją zdobyć jeszcze taniej. 
  • Maybelline, Lash Sensational
    Odkryłam ten tusz u kogoś na blogu, przeczytałam pozytywną opinię i stwierdziłam, czemu nie? Kupiłam go na jakiejś przecenie, ale dopiero ostatnio się w nim zakochałam. Nie jestem w stanie powiedzieć złego słowa na temat tego tuszu. Przepięknie wydłuża rzęsy, szczególnie te dolne. Zwiększa objętość, bardzo dobrze rozczesuje rzęsy i dzięki nim wydaje nam się, że jest ich o wiele więcej. Nie osypuje się i również jest bardzo wydajny. 
  • Wibo, Growing Lashes
    Postanowiłam dodać wam tusz z niżej półki, który również jest bardzo dobry. Ostatnio odstawiłam go na rzecz dwóch powyższych, ale wciąż jest moim ulubieńcem. Sam w sobie jest dość tani, a po przecenie? Kosztuje grosze, także myślę, że każdy powinien ją wypróbować. Jeśli wam nie przypadnie do gustu nie będziecie żałować, a może akurat trafi do waszych ulubieńców.
ŻEL DO BRWI


  • Wibo, Eyebrow Stylist
    Chociaż kocham set do brwi z Catrice, nie zawsze mam czas i chęć by rano dokładnie nadać pożądany kształt i kolor moim brwiom. Postanowiłam więc przetestować żel brązujący i nie żałuję. Rano gdy idę do szkoły nie męczę się z cieniami tylko w bardzo krótkim czasie ogarniam moje brwi. Kolor idealnie pasuje do mojego naturalnego, więc nie wygląda ta sztucznie. Jest bardzo trwały i utrzymuje włoski tak, że w ciągu dnia nie musimy niczego poprawiać. 
EYELINER


  • Rimmel, Glam' Eyes
    Zdecydowane mój ulubiony. Znalazłam go przy poszukiwaniu substytutu dla eyelinera z Astora i nie żałuję, że go zakupiłam. Jest idealny dla mnie. Ma intensywny czarny kolor. Łatwo maluje się cienką kreskę, Precyzyjny. Bardzo wydajny i do tego wytrzymały.
  • Lovely, Eye Liner Matte
    Nie zawsze mam czas i chęci by męczyć się z namalowaniem idealnej kreski. Ten eyeliner to idealna alternatywa dla tego tradycyjnego. Oczywiście oprócz brązowego mamy do wyboru jeszcze trzy inne kolory. Matowy brąz jest idealna na co dzień. Sprawia, że oko jest bardziej widoczne i pasuje do codziennego makijażu do szkoły czy pracy. Ten pędzelek również pozwala na namalowanie cienkiej i precyzyjnej kreski
PODKŁAD

  • Max Factor, Lasting Performance
    Bardzo dobrze kryje i matuje. Jest bardzo naturalny i nie robi plam. Minusem może być cena, także dobrze jest go wyłapywać na przecenach. Dodatkowo wiem już, że ten kolor jest dla mnie zdecydowanie za ciemny, więc nadawał się na letni okres. Dodatkowo jest bardzo trwały i idealnie nadaje się na większe wyjścia gdzie chcemy aby nasza cera wyglądała naprawdę dobrze.
  • Rimmel, Lasting Finish
    Dla mnie? Podkład idealny. Pięknie wyrównuje kolory, wygląda naturalnie- cera wygląda zdrowo, jest bardzo trwały. Mogłabym wymienić same plusy tego produktu, bo tylko je zauważam. Jest świetny, dodatkowo ten SPF, gdzie przy cerze naczynkowej jaką posiadam, jest on bardzo pożądany. Cena jest adekwatna do jakości. Nie zbyt wygórowana, ale często pojawia się na przecenach.
KOREKTOR

  • Maybelline, Affinitone
    Przeczytałam wiele recenzji zanim zdecydowałam się, żeby go kupić. Jest na prawdę bardzo wydajny, czego nie mogłam powiedzieć o korektorze z Lovely. Dobrze kryje niedoskonałości. Bardzo lubię konsystencję i aplikator- taki według mnie jest najlepszy. Bardzo dostępny i do tego tani. 
  • Loreal, True Match
    Zacznę od małego minusa jakim jest cena. Nie należy on do najtańszych, ale dla mnie to korektor idealny. Kryje wszystko to co kryć powinien. Rozświetla moją cerę i sprawia, że wygląda ona na zdrowszą. Ukrywa również wszystkie oznaki zmęczenia, które ostatnio często mi towarzyszą. Dopasowuje się do koloru skóry, więc wygląda bardzo naturalnie. Nie wysusza i nie uwydatnia skórek. 
A wy co możecie mi polecić? Ostatnio przekonałam się do używania bronzera i rozświetlacza. Macie jakichś ulubieńców? Teraz szukam też idealnego pudru, dobrze matującego, ale z drugiej strony takiego, który nie będzie zbyt ciężki. Piszcie mi swoich ulubieńców w komentarzach. Mam nadzieję, że post będzie dla was przydatny. 

9 komentarzy:

  1. Anonimowy6:24 PM

    Z pudrów z całego serca mogę polecić ci Rimmel Stay Mate. Jeszcze nigdy nie słyszałam żeby ktoś się o nim źle wypowiadał. Fajnie matuje,jest lekki, do tego plus za odcień 001 Transparent. Faktycznie dopasowuje się do każdej karnacji więc nie ma obaw że nie trafisz z odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, ale ostatni sprawił, że mam jakiś niedosyt i chciałabym lepszego efektu.

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post! Uwielbiam tusze do rzęs z Maybelline. Jeśli chodzi o puder polecam Ci Rimmel Stay Mate, jest genialny, faktycznie matuje, efekt utrzymuje się długo a poza tym jest bardzo wydajny :)
    Pozdrawiam, "MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i bardzo przydatny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten żółty tusz - świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, świetny blog<3 Nominowałam cię do Liebster Blog Award :) http://pickyyvlog.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupywałam nic z tych promocji :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń