09.12.2015

Zimowe inspiracje

Zima to dość dziwna pora roku- a przynajmniej dla mnie. Cieszy mnie tylko do momentu zakończenia roku, później gdy magia świąt znika przestaje mieć sens. Zasadniczo lubię śnieg tylko w święta, później się denerwuję, gdy jest mróz i pada śnieg i wyglądam jak rudolf gdy idę do szkoły.
Nie, nie lubię ferii i zawsze spędzam je w domu, ale że grudzień to dla mnie bardzo ekscytujący
(choć jednocześnie męczący) miesiąc to postanowiłam, że takowe inspiracje stworzę, bo w sumie...Jest ktoś kto nie lubi świąt? Okej, może wiele z nas nie lubi tych komercyjnych, ale według mnie każdy z nas gdzies głęboko w serduszku znajduje pozytyw tego okresu. Dla mnie jest to wyjątkowy czas i choć za oknem nie mam śniegu, a pogoda wciąż przypomina tę wiosenną poczułam, że taki post musi się tu pojawić. Wyczuwam, że ukaże się jeszcze jedna podobna notka, w której będzie coś innego niż zdjęcia z tumblr, ale o tym później... Oczywiście jak zawsze zapraszam was do zaobserwowania mojego tumblr i przypominam, że oczekuję na wasze propozycje w komentarzach: wasz tumblr, koleżanki, brata, siostry a może kogoś zupełnie obcego, wasz ulubieniec- na wszystko czekam w komentarzach. Dużej dawki inspiracji nigdy dosyć.
















































Wspaniała skarbnica cudownych świątecznych inspiracji: http://snowonchristmas.tumblr.com/
Mój tumblr- skarbnica tego co mam w głowiehttp://zperspektywczasu.tumblr.com/

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne, klimatyczne. Niezwykle inspirujące :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) W ogóle świetne blog! Widać, że przykładasz sie do tego co robisz :)
    Obserwuje i licze na mały rewanż **
    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/2015/12/new-chapter.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam okres świąteczny. Z moim sweterkiem z reniferem, juro zabieram się za pieczenie pierniczków. Jak oglądałam te zdjęcia to aż poczułam ich zapach.
    mój tumblr - welcometothementalhouse.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham okres świąt! Super inspiracje! :D

    Zapraszam :) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze inspiracje jakie kiedykolwiek widziałam, wow *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje! Uwielbiam święta za ten klimat i piękne ozdoby. Nie mogę się doczekać :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń