25.02.2016

Instagramowe konta warte polecenia

Czasem pytacie się skąd czerpię inspiracje i coś co jest oczywiste to tumblr, ale nie tylko... Jest to również instagram. Wiadomo, że obserwuję tam wielu moich znajomych oraz sławne osoby, ale nie tylko.
Bawiło mnie podejście osób do instagrama niektórych osób, które opierało się na byciu perfekcjonistą. Wszystko musiało być idealne i poukładane- tylko wtedy można dodać zdjęcie. Teraz choć szukam idealnych perspektyw i ciekawych pomysłów, to wciąż z dystansem. Istnieje opinia, że na instagramie nie jest przedstawione prawdziwe życie. Fotograf Chompoo Baritone ukazuje trochę inne spojrzenie. Idealny kadr, ład i minimalizm? Dobry żart. To tylko wycinek...bo całość to jeden wielki bałagan. Projekt bardzo fajny (link), jednak nie brałabym tego aż tak do siebie. Nie każde zdjęcie musi być próba oszustwa. Instagram to również świetne miejsce do poszukiwania swoich inspiracji. Można tam znaleźć wszystko. Postanowiłam, że zrobię wam małe zestawienie moich ulubieńców i jeśli taki post przypadnie wam do gustu do może jeszcze się kiedyś pojawi. Zapraszam Was również na mojego instagrama, gdzie może znajdziecie trochę inspiracji, ale przede wszystkim to co się u mnie dzieje: theparadisecity, a jeśli wy chcecie polecić mi instagramowe konta warte zaobserwowania to czekam na nie w komentarzach. 


Ostatnio bardzo podobają mi się zdjęcia takich widoków. Kojarzą mi się z Alaską, Kanadą, tundrą i tajgą. Coś pięknego. Nie cierpię zimna, ale te zdjęcia mają w sobie coś takiego, że zachęcają mnie to pojechania w takie "zimne" miejsce- a to wyczyn. Piękne widoki i fajne chwile złapane na zdjęciu, wschody i zachody- czyli to co kocham oraz jeszcze więcej. Jeśli ktoś lubi zdjęcia pejzaży oraz marzą mu się podróże do różnych miejsc na świecie to musi zaobserwować ten profil. Świetny fotograf.



Kolejny fotograf, jednak tym razem mamy zdecydowaną przewagę portretów. Cudownych portretów, które pokazują czyste piękno. Oprócz tego możemy znaleźć sporo filmików, które również zachwycają. Wyjątkowe kadry, które ukazują sensualność, siłę ale równocześnie pewną kruchość i delikatność kobiet. Nie ma tam zdjęcia, które uznałabym za słabe. Każde ma w sobie coś co przyciąga uwagę i zatrzymuje cię chociaż na chwilę. Czasem trzeba napawać się takim pięknem.



Fotografowanie jedzenia nabiera w takiej chwili nowego znaczenia. Wiadomo, że ludzie się czasem nabijają, że kupujemy coś by zrobić temu zdjęcie i posłać na jakiś portal społecznościowy. Kiedyś na jakimś vlogu z dużego spotkania blogerów widziałam właśnie, że zanim zabiorę się do jedzenia czegoś to najpierw zrobią zdjęcie telefonem, potem aparatem no i jeszcze sfilmują. Trochę zabawne? Ale w tym wypadku te zdjęcia to czysta inspiracja. Do tego dziewczyna jest z Polski także- powinniśmy czuć dumę. Zdjęcia zrobione tak aby namówić widza to zjedzenia tego. Wyglądają jak zdjęcia z książek kucharskich. Gdy się na to wszystko patrzy aż ślinka cieknie na samą myśl o tych wszystkich smakołykach. Niby coś tak prozaicznego jak jedzenie... a jakie ciekawe. 



Jest to modelka, więc coś co możemy się po niej spodziewać to piękna buzia i idealne ciało. Tak też jest, jednak ma ona nie banalną urodę i coś co przyciąga. Przepiękna. Oprócz tego możemy znaleźć trochę jej inspiracji, ciekawe miejsce i coś dla fana zespołu Slasha- parę ich zdjęć, gdyż jest to dziewczyna Franka, ale tu taka ciekawostka znalazłam jej profil i dopiero po jakimś czasie obserwacji to odkryłam haha. 



Zdjęcie podobne do pierwszego profilu jaki wam tutaj pokazałam, jednak tutaj oprócz cudownej zimy możemy znaleźć to co kocham najbardziej czyli piękną jesień. Na prawdę te zdjęcia ukazują, że fotografia pejzażowa to nie tylko ustawienie aparatu na statywie, cyknięcie i hop. Tutaj jest pomysł i koncepcja. Także zdjęcia zachwycą każdego bez wyjątku. 



Nie wiem czy każdy tutaj będzie znał Klaudię, ale jest to dziewczyna, która prowadzi kanał beauty na youtubie. Jest przecudowna i moim zdaniem ma o wiele za mało subskrybcji, także polecam wam również jej kanał, ale oprócz fajnych i przydatnych filmów robi naprawdę świetne zdjęcia, które mi bardzo się podobają. To jest ten tym instagrama, gdzie przeważa nam ten minimalizm, ale nie jest przesadzony, więc cię nie zraża. Wszystko się cudownie komponuje i zdjęcia są technicznie bardzo dobre, wiec można nacieszyć nimi swoje oko.



Sandi jest fotografem i przyznam wam się szczerze, że nie pogardziłabym taką sesją z nią, bo robi świetne portrety i jestem nimi zachwycona. Taki sam poziom widzimy na jej prywatnym instagramie. Uwierzcie mi, że nie znajdziecie tam zdjęcia, które się wam nie spodoba. Nie ma tam nudy i monotematyczności. Jest wszystkiego po trochu i nawet zwykłe selfie zachwyca. Można? Można. Zdecydowanie instagram warty polecenia, więc jeśli jeszcze jej nie obserwujecie musicie to zrobić. 

7 komentarzy:

  1. Świetne instagramy. Znam kilka z nich :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam takie zdjęcia na których są takie piękne widoki :)

    Zapraszam do nas:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam takie zdjęcia na których są takie piękne widoki :)

    Zapraszam do nas:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne konta! Najbardziej podoba mi się Klaudii. Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie
    annestyle15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne instagramy! Muszę zaobserwować :)!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuuuudo kocham wygląd twojego bloga
    http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń