16.02.2016

Styczniowe inspiracje


Ha. Kolejny post z inspiracjami. Tym razem postanowiłam dodać nazwę miesiąca, bo... postaram się aby w każdym pojawił się taki post i dodatkowo jakiś na daną okazję. Nie zanudzę was tym? Mam nadzieję, że bo mam wrażenie, że lubicie te notki.
Fakt, możecie uznać je za taką zapchaj dziurę, bo co to za filozofia znaleźć zdjęcia? Żadna. Mimo wszystko bardzo je lubię, bo uwielbiam wynajdywać jakieś ciekawe nowości. Uwielbiam inspirować się. Możemy uznać to za pobudzające ćwiczenie dla naszego mózgu? Haha. Może i tak. Nie wiem. Mimo wszystko notki te tworzy się bardzo przyjemnie. W takiej chwili przeglądam swojego tumblr i ściągam te zdjęcia, które od razu przykuwają moja uwagę- dlatego z reguły jest ich tak wiele. Skupiłam się tam na widokach i podróżach, bo właśnie o tym dużo myślałam. O tym jak spędzę moje ferie, wakacje i że bardzo chciałabym gdzieś wyjechać. Ostatnio wspominałam was o wymarzonym wyjeździe do Włoch, ale w sumie bardzo marzy mi się też polskie morze zimą, chociaż możemy uznać, że mamy piękną wiosnę owej zimy, lecz to wciąż kalendarzowa zima. Uda się? Nie wiem, ale gdy oglądam te wszystkie tumblr, które wypełnione są cudownymi zdjęciami widoków, które zapierają dech w piersi to sama chciałabym to wszystko zobaczyć za własne oczy i mam nadzieję, że tak właśnie będzie. Jak zawsze przypominam wam o podsyłaniu mi swoich tumblr, bo inspiracji nigdy za wiele, ale ja czasem nie mam co reblogować, gdy zbyt dużo czasu spędzam na tym portalu.

























































6 komentarzy:

  1. ja uwielbiam inspiracje i na pewno mnie nimi nie zanudzisz, a najbardziej podobają mi się balony serduszka <3
    zapraszam do siebie na nowy post: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się marzy jezioro w górach. Może w przyszłym roku mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:32 PM

    bardzo miło jest sobie popatrzeć na takie zdjęcia, są ładne a nie trafiam na takie

    http://dont-fuck-my-feelings.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie widziałam tak inspirujących zdjęć *-*
    Gdzie je znalazłaś? ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie chciało ci się nawet przeczytać tych paru zdań nad zdjęciami, bo słowo tumblr pada tam parę razy, także odsyłam tu po więcej inspiracji: http://zperspektywczasu.tumblr.com/

      Usuń