28.05.2016

Wiosenne inspiracje


Ach, wiosna! Wy też uważacie, że to jedna z cudowniejszych pór roku? Na pewno najbardziej inspirująca, żywa, pełna kolorów. Gdy przechodzi ta ładna jesień i jest już tak szara to człowiek popada tylko w depresje, wygląda z okno i szybko się krzywi. To samo zimą. Tym bardziej, gdy nie ma śniegu. Nadchodzi wiosna i co? Wstaję rano, odsłaniam rolety i aż się uśmiechem gdy widzę zieleń, drzewa, kwitnące kwiaty!
Szkoda tylko, że na wiosnę przypada najbardziej pracowity okres w szkole, bo czasem tak bardzo chciałabym gdzieś wyjść, ale cóż...Nauka woła. Jesteśmy już na samej końcówce tego roku szkolnego. Minął tak szybko...  I może bym nie narzekała gdyby nie to, że wielkimi krokami zbliża się klasa maturalna- co brzmi źle...Matura, poważne decyzje i wkraczanie w dorosłość pierwszymi, małymi kroczkami. Kiedyś to musiało nastąpić, prawda? Póki co ciesze się jeszcze drugą klasą, która jednak daje trochę w kość. Końcówka maja i początek czerwca to całoroczne sprawdziany z rozszerzonych przedmiotów. To też nie brzmi dobrze. Ale teraz powinnam zrobić wszystko, aby to wszystko jak najlepiej zabrzmiało w mojej głowie. Już dawno nie było tu inspiracji także w końcu są. Patrze na te zdjęcie i napawają mnie one taką pozytywną energią i gdy oglądam niektóre to od razu na twarzy pojawia mi się uśmiech. Co uważacie? Jak tam mija wasza wiosna? Czekam na komentarze i jak zawsze- zostawiajcie linki do swojego tumlbr oraz podsyłajcie mi swojego pinteresta, bo ostatnio zaczęłam go używać i wiele zdjęć znalazłam tam. Powoli się uzależniam jak od tumblr. Wiedziałam, że tak będzie, ale i tak zaryzykowałam i go ściągnęłam. No nic. Czekam na dawkę inspiracji od Was! 



















5 komentarzy:

  1. Kocham wiosnę , a twoje inspiracje są cudowne. Od razu na mojej twarzy pojawił się uśmiech.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje <3 ja tak sobie lubię, ponieważ jestem alergikiem :c
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko kiedy w sumie przeglądam tubler'a ale wybrałaś śliczne inspiracyjne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne inspiracjee ♥ !

    Buziaki, xx Zapraszam

    OdpowiedzUsuń