27.07.2016

Wakacyjne inspiracje

Mija pierwszy miesiąc naszych wakacji, który przede wszystkim przeznaczyłam na odpoczynek. Nigdzie nie wyjeżdżałam, oprócz wypadku na Opener'a który będzie najlepszym wakacyjnym wspomnieniem. Było cudownie. Zastanawiam się czy nie zrobić wam tutaj relacji? Jeśli jesteście na tak to zostawcie mi informację w komentarzu. Piszcie również jak mijają wam wakacje i jakie macie plany na drugi miesiąc wakacji. Co do inspiracji to regularnie zbierałam te zdjęcia i głównie pochodzą one z tumblr, choć są i takie, które znalazłam na pinterest, bo ostatnio jestem zakochana w tej stronie i non stop szukam czegoś nowego. Linki standardowo zostawię na dole. Czy te zdjęcia tylko dla mnie są najpiękniejszym synonimem wakacji? 






































8 komentarzy:

  1. Lubię takie typu posty. Ja póki co pracuje, później będę odpoczywać :)
    obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdjęć w moim stylu. Super mix!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdjęć w moim stylu. Super mix!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia wybrałaś, a 7 mam takie samo i w tym samym miejscu ;o
    super post :)
    zapraszam do mnie, http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/sunshine-l-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie zdążyłam wrócić z kolonii z Hiszpanii, a na drugi miesiąc mam zaplanowany wyjazd ale jeszcze nie wiem czy dojdzie do skutku.
    Te zdjęcia to zdecydowanie synonim wakacji, boskie!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hot fotki, ja w sierpniu nad morzem może coś ustrzelę dobrego. Gratuluje poczytnego bloga i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia!
    Az teraz mam ochotę na plażę, bikini, opalanie itd itd <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odrobinę letniego szaleństwa jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Super fotki!

    OdpowiedzUsuń