22.08.2016

NEW| BPS


W końcu przyszła do mnie paczka od Born Pretty Store. Tym razem czekałam dłużej niż zazwyczaj, ale prawdopodobnie jest to związane z okresem letnim. Kolejne zamówienie, a ta strona dalej mnie nie zawodzi. Ogromny plus!
Gdy wybierałam rzeczy zbliżały się wakacje, więc głównym punktem zamówienia miały być okulary. Zamówiłam trzy pary. Jedną z nich już miałam (drugą) niestety ktoś usiadł na mojej torbie i się ułamały. Niby dałam radę je skleić, ale tak bardzo lubię te okulary, że wolałam wziąć kolejną parę. Do tego wybrałam lenonki, które jakiś czas mi się już marzyły. Na stronie są w różnych odcieniach, ale mi osobiście ten przypadł najbardziej do gustu. Ostatnia para na zdjęciu wyglądała trochę inaczej i niestety mi nie pasuje. Jest dość dobrze wykonana, więc na pewno się nie zmarnuje. Na BPS można znaleźć dobre pędzelki w bardzo przystępnej cenie, a do tego często na promocji. Raczej nie kupuje tych dużych pak pędzli, bo nie jestem przekonana do ich jakości. Wyszukuje pojedyncze pędzelki. Ten jest cudowny i kosztował chyba trochę ponad dwa dolary. Bardzo miłe włosie, które na szczęście nie wychodzi po jednym użytkowaniu. Idealny dla makijażowych laików. Pewnie zastanawiacie się czym jest ten mały tekturowy kotek. Uwaga...Jest to lusterko. Bardzo nie lubię gdy moja torba jest wypchana, nie lubię bałaganu, dlatego staram się zabierać to co konieczne w jak najmniejszej postaci. Szukałam długo dobrego, małego i taniego lusterka. Jak zobaczyłam to od razu musiałam dodać je do koszyka. Cudo. Jeśli je kupicie to pamiętajcie, że znajduje się na nim folia. W pierwszej chwili wydaje się być oszukanym, plastikowym lusterkiem, ale gdy ją ściągniecie wszystko będzie dobrze. Do tego wybrałam siatki na pędzle, aby po myciu nie zmieniały one kształtu. Kosztowało grosze, a z pewnością się przyda. Do tego wybrałam również maskę, która jest wam pewnie świetnie znana, bo jej recenzje krążą po całym internecie. Też chciałam ją przetestować, bo sama mam spory problem z zaskórnikami. Zobaczymy jak działa. Jak wypróbuję to przy okazji dam znać jakie są efekty. Na koniec dołożyłam choker, który ostatnio stał się tak bardzo popularny... Jednak czasem taka biżuteria stacjonarnie kosztuje zdecydowanie za dużo. Bałam się, że za tę cenę jakościowo się na nim zawiodę, a jednak nie. Myślę, że będzie to taka wisienka na trocie wielu stylizacji.  



 (klik)

Jak już wcześniej pisałam, Born Pretty Store mnie nie zawiodło. Piszcie w komentarzach co spodobało wam się najbardziej. Jeśli ktoś chciałby coś zakupić to przypominam o kodzie zniżkowym -10% na hasło: RAWT10.

12 komentarzy:

  1. Wszystkie okulary sa swietne. Obejrze i moze tez sobie zamowie, bo jestem freekiem na punkcie tanich okularow przeciwslonecznych :D
    Pozdrawiam (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kotek mnie rozwalił :D Od dawno bardzo chcę takie lenonki, to chyba jedyne okulary, w których wyglądam dobrze. Świetne zakupy!
    Zapraszam: little-foxblog.blogspot.com
    N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy mam nadzieje ze będziesz zadowolona <3

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, uwielbiam ten sklep :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To lusterko jest fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy zamówiłaś! Bardzo podoba mi się choker :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. okularów przeciwsłonecznych w ogole nie nosze, nigdy nie nosiłam.
    ja się musze rozejrzeć za pędzlami :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! okulary cudowne!! :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne te okulary i z tego co widzę to niedrogie;) jak się sprawdza ta maseczka na wągry?
    msflowless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń